Anna Sękowska

Posiada 10 letnie doświadczenie w branży mediowej, ostatnio jako Group Account Director w Domu Mediowym OMD. Tworzyła i wdrażała strategie komunikacji dla największych Klientów na rynku, m.in. dla Grupy Żywiec (Heineken Group), McDonalds, HP, Polbank’u, Provident’a i Bakomy.
Obecnie niezależny konsultant i trener.

Synergia mediów oraz ich efektywność w biznesie, to zagadnienia, które szczególnie ją interesują. Doradza strategicznie Klientom z różnych branż, głównie technologicznej.

Zdobyła najważniejsze statuetki w branży mediów:

Effie
2011 – Żywiec Męskie Granie (Złoto)
2010 – Polbank Kredyt Hipoteczny (Nominacja)
Media Trendy
2013 – McDonald’s Breakfast
2013 – Desperados Big Bottle (Nominacja)
2011 – Żywiec Męskie Granie
Golden Arrow
2011 – Desperados The Wildest Night Party
2011 – Żywiec Męskie Granie
Mixx Awards
2012 – Żywiec Męskie Granie on-line

Anna_Sekowska_Medium