Planowanie kampanii on-line

automatyzacjaDzięki szkoleniu zrozumiesz co zmienia automatyzacja w dotychczasowym świecie reklamy online i co to tak naprawdę znaczy dla Ciebie i Twojej firmy. Nauczysz się analizować informacje o swoim kliencie oraz w jaki sposób znacząco podnieść efektywność prowadzonych działań reklamowych, tak aby zwiększyć sprzedaż. Dowiesz się również jak wykorzystać rosnącą konsumpcję treści video online na urządzeniach mobilnych czy smart TV do budowania wizerunku marki.

Program szkolenia:

Partner merytoryczny szkolenia Mexad Poland

Proces planowania kampanii online – usystematyzowanie dotychczasowej wiedzy

  • pojęcia związane z reklamą online
  • struktura rynku digital w Polsce
  • miary sukcesu kampanii: dobór optymalnego celu – jakie wskaźniki brać pod uwagę?
  • proces planowania: do kogo? kiedy? gdzie? Jak?
  • jak ustalić właściwy podziału budżetu

Planowanie klasyczne vs automatyzacja

  • automatyzacja – jak mogę ją zastosować do osiągnięcia korzyści dla mojej maki / firmy?
  • struktura rynku, rola poszczególnych podmiotów
  • jak przygotować się do zmiany? Omówienie możliwych strategii
  • prezentacja zautomatyzowanej platformy zakupowej typu DSP – przejście od teorii do praktyki

Big data

  • gdzie szukać danych i jak wykorzystać wiedzę o moich klientach aby zwiększyć sprzedaż?
  • zarządzanie danymi

One screen – rzeczywistość czy futurologia?

  • rynek reklamy video
  • ustalenie celu i wskaźników w zależności od platformy
  • jak wykorzystać rosnącą konsumpcję reklamy video online do budowania wizerunku marki

Szkolenie będzie prowadzone przez praktyków z firmy Mexad – będącej częścią technologicznego lidera z  DataXu.

Do pobrania:

Planowanie kampanii on-line_agenda

Planowanie kampanii on-line  zgloszenie

Patron merytoryczny:

mexad

Jeżeli masz jakieś pytania, prześlij je do nas.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat - nazwa szkolenia

Treść wiadomości

Chcę otrzymywać informacje o kolejnych szkoleniach tak nie 

captcha