Product placement i branded content

– praktyka i kierunki rozwoju

lokowanie_produktu_1

W czasie szkolenia przedstawimy praktyczne rozwiązania wykorzystania branded content
i product placement do realizowaniu celów marketingowych w kinie, telewizji oraz Internecie, a także przeanalizujemy najczęściej pojawiające się problemy i zaproponujemy sprawdzone rozwiązania również te, które możesz zrealizować przy ograniczonym budżecie.

Dzięki szkoleniu będziesz wiedzieć m.in.:

  • Jak wykorzystać product placement i branded content aby zbudować zainteresowanie marką– czyli jak nienachalnie i z pomysłem przygotować i umieścić przekaz marketingowy w środku treści programu lub serialu.
  • Jak uniknąć wpadek – podamy konkretne wskazówki.
  • Jak efektywnie i bezpiecznie tworzyć projekty – praktyka realizacji w warunkach polskiego prawa. 
  • Jakie są trendy i kierunki rozwoju tego narzędzia – omówimy na podstawie zrealizowanych case-ów zarówno z Polski jak i zagranicy. 
  • Jak wykorzystać pp i branded content w działaniach cross-mediowych. Co można zrobić w Internecie a czego nie można zrobić w TV oraz kinie.
  • Jak zrealizować pp i branded content, przy ograniczonym budżecie.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Pojęcie lokowania produktu (product placement).
2. Regulacje prawne i zmiany statusu product placement w Polsce.

  • Jak poradzić sobie z ograniczeniami
  • O czym należy pamiętać i czego należy się wystrzegać

3. W jaki sposób najpełniej wykorzystać potencjał tego narzędzia – pp w strategii marketingowej (działania cross mediowe)

  • W dobie zmieniających się mediów ( cyfryzacja),
  • W dobie zmieniającej się konsumpcji mediów (multiscreening).

4. Praktyka realizacji projektów sponsoringowych i product placement:

  • Ocena plusy /minusów dla marki
  • Na co należy zwracać szczególną uwagę w procesie (planowanie, punkty krytyczne, budżet, dobór partnerów)
  • Efektywności działań

5. Analiza najciekawszych case studies pp z Polski i zagranicy.
6. Warsztaty – samodzielne opracowanie projektu dot. niestandardowego pokazania marki w filmie lub programie.
7. Niezbędnik skutecznego lokowania produktu w telewizji i kinie .
8. Dyskusja – pytania.
9. WIDEO W SIECI? charakterystyka rynku i treści wideo w sieci z perspektywy konsumenta i jego potrzeb.

  • KTO – konsument, a treści wideo w sieci,
  • ILE – stały wzrost konsumpcji treści video w Internecie,
  • GDZIE – jak rynek video i branded contentu video rozwija się w Polsce – główni gracze na rynku (to nie tylko youtube, to nie tylko treści pirackie).

10. BRANDED CONTENT ONLINE vs TV I KINO –  zrozumienie specyfiki treści wideo typu branded content w Internecie, określenie szans i wyzwań.

  • Ustawa o RTV – czyli co można zrobić w Internecie a czego nie można zrobić w TV oraz kinie
  • Zasięgi video w Internecie oraz w telewizji (różnice, silne i słabe strony poszczególnych mediów)tu
  • Estymowanie zasięgu contentu – dlaczego warto inwestować w produkcje „ramówkowe” lub wybierać duże wydarzenia
  • Branded content w sieci elementem komunikacji 360*

11. BRANDED CONTENT WE WŁASNYCH FORMATACH VIDEO – praktyczne porady i doświadczenia dot. wejścia marek we własne formaty wideo.

  • Lokowanie produktu w internetowych formatach własnych
  • zalety i wady wykorzystania własnych formatów internetowych (przewidywalne zasięgi, możliwość połączenia treści video z elementami dodanymi poza playerem etc.)
  • Przykładowe rozwiązania:

– interaktywny product placement i reklama natywna,
– VOD – kolekcje sponsorowane jako przykład branded content,
– case study.

12. TWORZENIE DEDYKOWANEGO CONTENTU VIDEO – możliwości i przykłady tworzenia od podstaw branded content do Internetu

  • Kiedy to działa (czyli jaki content spełni oczekiwania Klienta pod kątem efektu marketingowego, zasięgu etc.)
  • Przykładowe rozwiązania:

– relacje live
– case study

13. INSPIRACJE ŚWIATOWE – najlepsze case studies ze świata – analiza.
14. VIDEO ONLINE W 5 KROKACH –niezbędnik skutecznego branded content w sieci.

Product placement i branded content – agenda

Product placement i branded content – zgłoszenie

Patron merytoryczny szkolenia :

 proloko

Jeżeli masz jakieś pytania, prześlij je do nas.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat - nazwa szkolenia

Treść wiadomości

Chcę otrzymywać informacje o kolejnych szkoleniach tak nie 

captcha