Microsoft Excel – praktyczne zastosowanie w marketingu i sprzedaży

Celem warsztatu jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności sprawnego posługiwania się programem Excel do obróbki i łączenia, analizy i prezentacji danych. Prawidłowe podejście do danych w arkuszu kalkulacyjnym, podparte znajomością technik takich jak tabela czy wykres przestawny pozwoli zaoszczędzić wile godzin pracy. Dzięki temu możliwe jest szybkie przygotowanie raportu oraz podejmowanie decyzji na podstawie pewnych, pozbawionych błędów i łatwych w analizie danych.

Program szkolenia:

I. PREZENTACJA DANYCH
Prezentacja danych przy użyciu tabel przestawnych

  • Wiersze, kolumny, strony, pola agregacji
  • Pola i elementy obliczeniowe
  • Rozwiązywanie problemów

Prezentacja danych przy użyciu wykresów przestanych

  • Podstawy
  • Wykresy dwuosiowe
  • Linie trendu

II. OBRÓBKA I ŁĄCZENIE DANYCH
Integracja danych z wielu źródeł

  • Uspójnianie nazewnictwa (tworzenie wspólnych słowników, funkcje tekstowe
  • Uspójnianie formatów (zamiana na liczby, funkcje daty i czasu)

Tworzenie raportów przy użyciu formuł

  • Funkcje wyszukiwania i adresu
  • Funkcje agregacji

W trakcie szkolenia będą prezentowane „tricki” ułatwiające pracę takie jak : skróty klawiaturowe, obszary nazwane, formatowanie warunkowe, sprawdzanie poprawności, etc.

Jeżeli masz jakieś pytania, prześlij je do nas.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat - nazwa szkolenia

Treść wiadomości

Chcę otrzymywać informacje o kolejnych szkoleniach tak nie 

captcha