Planowanie kampanii cross-mediowych

  • Planowanie_kampanii_cross-mediowychJak optymalnie zintegrować komunikację mediową, by podnieść efektywność każdej kampanii?
  • Interesują Cię trendy na rynku mediów?
  • Zastanawiasz się czy internet i mobile mają już odpowiedni potencjał oraz w jakim kierunku rozwijają się te media?
  • Chcesz poznać tajniki poszczególnych mediów – ich mocne i słabe strony?
  • Chcesz dowiedzieć się jak precyzyjnie trafić do różnych grup klientów poprzez wielokanałową komunikację?
  • Interesują Cię metody pomiaru efektywności kampanii i poszczególnych działań komunikacyjnych?

Jeśli nurtuje Cię chociaż jedno z powyższych pytań, na pewno znajdziesz na nie odpowiedź na naszym szkoleniu.

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę na temat charakteru poszczególnych mediów oraz tajników planowania kampanii cross-mediowej. Umiejętności zdobyte na szkoleniu pozwolą na lepsze zrozumienie aktywności mediowych oraz efektywniejsze rozplanowanie budżetu na kampanię.
Adresatami szkolenia są wszystkie osoby, których praca związana jest z branżą reklamowo-mediową oraz ci, których ta tematyka po prostu interesuje i chcą zrozumieć mechanizmy rządzące tą branżą.

PROGRAM SZKOLENIA:
Rynek mediów w Polsce

  • Media tradycyjne – ich zastosowanie w kampaniach reklamowych
  • Zmiany w konsumpcji mediów i nowe kanały komunikacji
  • Internet – potencjał w Polsce i na świecie. Rola i znaczenie w mediamixie.
  • Digitalizacja mediów (mobile, bluetooth, QR kody, gaming)

Determinanty doboru mediów

  • Badania mediów
  • Wskaźniki mediowe
  • Pomiar efektywności kampanii

Planowanie kampanii cross-mediowych

  • Tworzenie kampanii multimedialnych „krok po kroku”
  • Przykłady kampanii cross-mediowych

 

Do pobrania:

Planowanie kampanii cross-mediowych – agenda

Planowanie kampanii cross-mediowych – zgłoszenie

Jeżeli masz jakieś pytania, prześlij je do nas.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat - nazwa szkolenia

Treść wiadomości

Chcę otrzymywać informacje o kolejnych szkoleniach tak nie 

captcha