Urszula Chim

Prezes Zarządu Pro Loko

Prezes Zarządu Spółki Pro Loko, zajmującej się lokowaniem produktu oraz branded content. Przeszło 8 lat kierowała działem reklamy niestandardowej w międzynarodowej sieci Omnicom Media Group ( OMD), specjalizującym się w product placement, broadcast marketing, sponsoring.
Kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu i reklamie zdobywała pracując m.in. dla takich marek jak : Schwazkopf, Palette, Perwoll (Henkel), McDonald’s, Johnson Baby, Renault, Nissan, Starazolin (Polpharma), Sony, Bank PKO, Deutsche Bank, Nestle, Rimmel, Adidas i wielu innych.
Wybrane projekty: W roku 2009 program telewizyjny „Dziecięca Eskorta McDonald’s” emitowany na antenie Polsatu, otrzymał Srebrne Effie w kategorii Żywność oraz nagrodę międzynarodowej sieci OMD jako najlepszy projekt z zakresu branded content „OMD/McDonald’s 2009 European Media Council Award – Best Use of a Strategic Business Unit”. W 2010 roku projekt ” Every Baby is Johnson’s baby” został wyróżniony w konkursie Media Trendy w kategorii „Best use of content” a w 2011. Projekt „Perwoll Warsaw Fashion Street” został wyróżniony w tym konkursie w kategorii „Przełamywanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej”.

Urszula_Chim_Medium